Jaké jsou konkrétní možnosti a podmínky Servis24 přihlášení na účet?

přihlášení na účet
Servis24

Je bankou, u které máte účet, Česká spořitelna? Pokud ano, můžete samozřejmě využívat všech výhod, které vám tato banka jako klientům nabídne. Mezi jednu z možností, které se k ní vztahují, jistě patří i internetové bankovnictví. Samozřejmě Servis24 přihlášení na účet má své jasně dané podmínky a ne každé se k bankovnictví může přihlásit. Pojďme se na ně podívat, a to i v souvislosti s tím, co je třeba k jejich splnění.

Servis24 přihlášení na účet je určeno jenom pro klienty banky

Je to vcelku logická podmínka, jelikož je třeba říci, že Servis24, tedy platforma jako taková je určena pouze pro klienty České spořitelny. Nelze ji tedy využívat v rámci jiných účtů. Ačkoliv to zní logicky, stále je mnoho klientů, kteří si mohou myslet, že je to platforma otevřená pro každého a může ji využívat každý, ať už má účet v jakékoliv bance.

Tím se samozřejmě dostáváme k další podmínce, a to takové, že je třeba mít u tento banky zřízený vlastní bankovní účet. Jinak není možné Servis24 přihlášení na účet používat, jelikož by nebylo možné zobrazit žádné informace. Navíc daných účtů může být celá řada. Mezi ty hlavní, které existují, dnes patří:

  • Klasický osobní účet
  • Podnikatelský účet
  • Účet v cizí měně
  • Úvěrový účet

Přístup do internetového bankovnictví je třeba aktivovat

Další důležitou podmínkou je také to, že Servis24 přihlášení na účet není k dispozici automaticky, ale je třeba ho aktivovat. Tedy zřídit přístup, a to jako klasickou službu. To lze udělat pouze jedním způsobem, a to na přepážce banky, kdy podepíšete i potřebné dokumenty. Na základě toho získáte samozřejmě to nejdůležitější. Mezi to patří jak klientské číslo a heslo, tak i druhou možnost, kterou je klientský certifikát. Ten může být uložen na čipové kartě. K němu je poté nutné doinstalovat příslušný software, který ho rozpozná. Pokud se nic z toho nepovede, napíše aplikace jasnou chybu, a to: „Nemáte správně nainstalovaný klientský software pro práci s klientským certifikátem. Prosíme, proveďte instalaci klientského software.“

Po přihlášení svůj účet spravujete odkudkoliv

Pokud celým procesem projdete až do chvíle, kdy jste v administrativním rozhraní, můžete samozřejmě prohlížet historii transakcí, zadávat příkazy, ale i čerpat informace o různých produktech. A to bez nutnosti návštěvy konkrétní pobočky. Tu nemusíte navštívit ani v případě dalších kroků, jelikož součástí aplikace je takzvaná virtuální pobočka, nebo eshop.

Zde máte k dispozici třeba různou dokumentaci, konkrétní informace o produktech, ale i košík, prostřednictvím kterého je lze snadno a jednoduše z pohodlí vašeho domova objednat.



I to jsou důvody, proč tuto platformu ohodnotit pozitivně. Navíc nemusíte být odkázáni jenom na svůj počítač, protože vše výše uvedené lze realizovat i v rámci mobilní aplikace.

You may also like...

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *